Twee werelden komen voor mij bij elkaar. Toen Paul Molenaar vorige maand aankondigde ilsemedia te verlaten, was dat wel even slikken.
Eerst Bert Wiggers weg (directeur Startpagina en Nu.nl), degene die mij destijds in 2001 naar ilsemedia (als adviseur) heeft gehaald en daarna dus ook Paul, degene die ilsemedia als geheel op de kaart van Nederland heeft gezet.
Afgelopen jaar leerde ik Joris van Heukelom kennen. Onder meer zijn gedrevenheid, zijn visie op nieuwsmerk DAG en zijn oog voor creativiteit vielen mij op. Daarnaast is Joris ook nog eens een prettig persoon om mee te werken en een inspirerende spreker op de mBA Crossmedia.
Vanmorgen hoorde ik op kantoor bij ilsemedia dat Joris van Heukelom de door Paul aangewezen opvolger werd voor de functie van CEO. Of eigenlijk van chef-kok zoals Joris het noemde.
Erg leuk dat deze twee werelden nu bij elkaar komen. Voor mij nog meer reden om me met plezier voor ilsemedia in te blijven zetten.
Pingback: Marketing Podcast.nl » Bill Gates zijn laatste werkdag
Pingback: Marketing Podcast.nl » Het lef om “niet” te veranderen